(067) 640-2-333

Зворотній дзвінок

Прибирання закладів харчування

Прибирання закладів харчування

Це обов’язкова вимога, що пред’являється для утримання закладів громадського харчування. Так як мова йде про здоров’я відвідувачів, яке може опинитися під загрозою, контролюючі органи мають право вимагати від власника чіткого дотримання всіх встановлених санітарно-гігієнічних норм.
Важливо правильно організувати процес прибирання залів, а також всіх службових та побутових приміщень. Наймаючи в якості прибиральників своїх рядових співробітників, можна розраховувати на легке прибирання, яка виконується найчастіше неякісно і невміло, без використання професійного обладнання,  матеріалів та інвентарю. При першій же перевірці санепідемстанцією підприємець, який має свій бізнес в галузі громадського харчування, в кращому випадку буде змушений оплатити значний штраф, а в гіршому – закрити заклад за санітарні порушення на кілька днів і навіть місяців!
прибирання закладів харчуванняОптимальне рішення – укладення договору на прибирання і клінінгової компанією, яка виконає всі роботи на професійному рівні, за чітко розписаним графіком, з використанням спеціально підібраних миючих засобів, гарантуючи дотримання санітарних і гігієнічних норм. Фахівці нашої клінінгової компанії «333» надають послуги з прибирання харчових закладів на найвищому рівні.
Прибирання ресторанів: після будівельне, періодичне, щоденне, генеральне
Для введення ресторану в експлуатацію після будівництва або ремонту все його приміщення повинні виглядати ідеально – харчоблоки сяяти чистотою, ніде не повинно залишитися ні сліду від фарби або будматеріалів.
Для виконання таких робіт краще залучити професійну клінінгову компанію «333», яка швидко і 100% якісно виконає весь комплекс робіт з видалення будівельного сміття, залишків будматеріалів та пилу зі всіх покриттів від кухні до туалетних кімнат, включаючи миття вікон та полірування поверхонь. Роботи будуть виконані в найкоротші терміни, щоб якомога швидше відкрити ресторан і почати роботу.
Щоденне прибирання приміщень
Комплекс заходів виконується кожен день, при цьому очищуються столики після прийому відвідувачів, видаляються випадкові забруднення, провітрюється зал, здійснюється догляд за декоративними рослинами, забирається павутина. Виконується як сухе, так і вологе прибирання.
Щодня прибираються всі приміщення ресторану:

  1. кухня – мийка робочих поверхонь, духових шаф, холодильників та витяжок;
  2. туалетні кімнати – очищення всіх сантехнічних виробів, комплектація витратними матеріалами;
  3. зал і вестибюль – видалення пилу та сміття на підлогових покриттях та м’яких меблях.

Прибирання може здійснюватися в різний час роботи закладу. Зокрема, зал і вестибюль найзручніше прибирати вранці до приходу відвідувачів або ввечері після закриття. При цьому ранкове прибирання обов’язково повинно бути закінчене до приходу перших відвідувачів, щоб офіціанти мали достатньо часу для підготовчої роботи. Прибирання в вечірній час виконується відразу після закінчення роботи з відвідувачами, воно є обов’язковим для великих підприємств, також для ресторанів, де вранці подається сніданок.
прибирання закладів харчуванняНа кухні і в туалетах чистота повинна підтримуватися протягом всього дня! Прибирання кухні в ресторані включає не тільки видалення всього сміття з бака для харчових відходів, а й роботи по знежирення поверхонь і дезінфекції зливних отворів. Для миття підлоги оптимально використовувати спеціальні роторні машини для клінінгу, які допоможуть ефективно очистити поверхні, не паралізуючи весь робочий процес навіть в годину пік в ресторані. Сантехніка та кухонні поверхні повинні бути начищені до блиску із застосуванням спеціальних миючих засобів, абсолютно безпечних для здоров’я людей.
Чистота вбиральні вважається показником загального рівня санітарії і гігієни у всьому ресторані. Туалетні кімнати щодня повинні дезінфікуватися. Крім того, 1 раз в 3 дня обов’язково проводиться обробка фаянсового облицювання, раковин, унітазів і пісуарів. Для підтримки чистоти протягом усього робочого дня складається спеціальний графік прибирання туалету в ресторані – таблиця обліку періодичності та якості прибирання приміщення. У графіку зазначається час клінінгу, до того ж зазвичай в ньому є окрема графа для оцінки виконаних робіт. Це дозволяє контролювати роботу співробітників, підтримувати 100% чистоту, а також постійно стежити за наявністю у вбиральні рушників, туалетного паперу, мила в диспенсерах, освіжувачів і ін.
Саме наша компанія зможе попіклуватися про чистоту Вашого закладу. Якщо Ви звернетеся до спеціалістів компанії «333», ми проведемо після будівельне, періодичне, щоденне, генеральне Вашого закладу кваліфікованою сервісною бригадою із застосуванням професійної техніки для прибирання та хімічних засобів.

 

Замовте послуги професійного прибирання прямо зараз!


Оберіть одну або декілька послуг:

Передзвоніть мені!

×

×